Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Πρόταση για νέο σύστημα πρόσβασης στα Πανεπιστήμια.

 Την πρόταση για τις αλλαγές στο Λύκειο και στο σύστημα πρόσβασης, παρουσίασε σήμερα 01/02/2012, στη Διακομματική Επιτροπή η επιστημονική ομάδα, που αποτελείται από το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας Βασίλη Κουλαϊδή- που την συντονίζει-, τον Πρόεδρο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής Αλέξη Δημαρά, τον Πρόεδρο του ΣΠΔΕ Ιωάννη Καζάζη, τον πρώην Πρόεδρο του ΣΠΔΕ Γιώργο Μπαμπινιώτη και την πρώην Γενική Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, Νίκη Γκοτσοπούλου.

Δήλωση του Γενικού Γραμματέα, Βασίλη Κουλαϊδή:

Σήμερα παρουσιάστηκε η πρόταση της Επιτροπής προς τη Διακομματική Επιτροπή, σχετικά με το νέο σύστημα πρόσβασης.
Βασική μας αρχή είναι να μην αιφνιδιαστεί κανένας μαθητής. Για αυτό το λόγο, η πλήρης εφαρμογή του νέου συστήματος θα αφορά τους μαθητές που, αυτή τη στιγμή, φοιτούν στην Γ΄ Γυμνασίου.
Για τους μαθητές που σήμερα φοιτούν στην Β’ και Γ΄ Λυκείου δεν θα υπάρξει απολύτως καμία αλλαγή στο σύστημα πρόσβασης, ούτε στο πρόγραμμα σπουδών.
Τί ισχύει για τους μαθητές που σήμερα φοιτούν στην Α’ Λυκείου:
Αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών έχουν αρχίσει, ήδη, σταδιακά από την Α’ Λυκείου. Οι μαθητές, που αυτή τη στιγμή φοιτούν στην Α’ Λυκείου, θα παρακολουθήσουν στη Β’ και Γ’ Λυκείου προσαρμοσμένα προγράμματα σπουδών, που θα τους επιτρέπουν τη συμμετοχή στο καινούργιο σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων. Θα πάρουν μέρος σε τελική γραπτή εξέταση που θα περιλαμβάνει δύο ομάδες θεμάτων:
• η πρώτη ομάδα θεμάτων θα καθορίζει το βαθμό του απολυτηρίου και
• η δεύτερη ομάδα θεμάτων θα περιλαμβάνει τα μαθήματα για εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση και θα καθορίζει το βαθμό πρόσβασης.
Για τους σημερινούς μαθητές της Α’ Λυκείου δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στον τρόπο διοργάνωσης των εξετάσεων.
Για το νέο σύστημα πρόσβασης:
Στην πρόταση για το νέο σύστημα πρόσβασης τα μαθήματα για εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση θα είναι 3-5, για τα οποία θα έχουν λόγο τα τμήματα των ΑΕΙ, που θα καθορίζουν και το συντελεστή βαρύτητας για κάθε μάθημα.
Οι μαθητές θα εξετάζονται σε δύο ομάδες θεμάτων (για το απολυτήριο και για την εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση). Πρότασή μας είναι οι εξετάσεις να γίνονται την ίδια ημέρα και για τις δύο ομάδες θεμάτων.
Τα θέματα της πρώτης ομάδας, για το απολυτήριο, θα είναι κοινά για όλους τους μαθητές πανελλαδικά. Οι μαθητές θα δίνουν όλα τα μαθήματα που διδάσκονται. Με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών οι μαθητές κάνουν επιλογές μαθημάτων και διδάσκονται 8 μαθήματα στην Γ’ Λυκείου, άρα θα δίνουν εξετάσεις σε 8 μαθήματα.
Αν οι μαθητές δεν θέλουν να εισαχθούν στην Ανώτατη Εκπαίδευση δεν θα παίρνουν μέρος στην εξέταση της δεύτερης ομάδας θεμάτων.
Για τμήματα που έχουν χαμηλή ζήτηση προτείνεται εισαγωγή χωρίς εξετάσεις.


πηγή:http://www.voreini.gr/



Η κοπή της πίτας του Περιβαλλοντικού Συλλόγου Ωρωπού.

Δελτίο Τύπου

Την Κυριακή 29 Ιανουαρίου στο Σαπανίδειο Πνευματικό κέντρο των Νέων Παλατίων έκοψε την πρώτη Πρωτοχρονιάτικη πίτα του ο Περιβαλλοντικός Σύλλογος Ωρωπού. Στην εκδήλωση συζητήθηκαν τα περιβαλλοντικά προβλήματα των περιοχών του Δήμου μας, το σχέδιο δράσης του Συλλόγου για το 2012 αλλά και τρόποι που οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας μπορούν να αποτελέσουν οικολογικές πηγές εισοδήματος στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.
Τον Σύλλογο τίμησαν με την παρουσία τους αρκετοί πολίτες του Δήμου, ο βουλευτής Βασίλης Οικονόμου («Ελεύθεροι Πολίτες»), ο περιφερειακός σύμβουλος Κώστας Διάκος («Αττική Οικολογική Απάντηση»), ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Δήμου  Κώστας Λίτσας, ο Αντιπρόεδρος του Ν.Π.Δ.Δ Προκόπης Τόλιας, η Ιωάννα Στεργίου, ο Πρόεδρος του Περιβαλλοντικού Συλλόγου Δυρφίων Μεσσαπίων κ. Νίκος Κασσάνδρας η Πρόεδρος του Φιλοζωικού Σωματείου Ράνια Σιδερίδη.  

Δελτίου Τύπου της Αυτοδιοικητικής Συνεργασίας για το Ρυθμιστικό Σχέδιο.

                                                                 ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ
Μας έχει συνηθίσει ο Δήμαρχος Γιάννης Οικονομάκος να δικαιολογεί την αδυναμία του να διοικήσει με υπευθυνότητα τον Ωρωπό, με τις ελλείψεις που έχει ο Δήμος σε ανθρώπινο δυναμικό.
Αποδεικνύει όμως ο ίδιος και οι άμεσοι συνεργάτες του, πως δεν μπορούν να διοικήσουν, όχι γιατί δεν έχουν υπαλλήλους, αλλά γιατί δεν έχουν όραμα για το μέλλον του τόπο μας και απλά φυλλορροούν με την μεγαλύτερη αλαζονεία τις μέρες της εξουσίας τους και από ότι  φαίνεται με τις πιο καταστροφικές συνέπειες.
Το Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αττικής είναι το μεγάλο παράδειγμα. Είναι ένα Σχέδιο-ταφόπλακα για όλο το Δήμο, αφού μας στερεί ξεδιάντροπα την ανάπτυξη και μας καθιστά κηπάριο της Αθήνας.
Μπροστά σε αυτήν την απαράδεκτη λογική της κεντρικής εξουσίας, η σημερινή δημοτική αρχή κάθισε για εφτά μήνες με σταυρωμένα χέρια, ίσως και γιατί δεν κατάλαβε το μέγεθος του προβλήματος που αντιμετωπίζουμε. Αυτό άλλωστε είναι το χαρακτηριστικό της, δηλαδή να μην καταλαβαίνει τα σοβαρά προβλήματα και ταυτόχρονα η ανικανότητά της που δεν την καλύπτει, με όσους έμμισθους συμβούλους και αν έχει στη διάθεσή της.
Είναι τραγικό για το Δήμο μας το φαινόμενο, στο προχθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο της πολύ καθυστερημένης αντίδρασης, να έχει να αντιπαρατάξει στην υποβάθμιση ολόκληρης της περιοχής μας, απλά την ανάγνωση μιας περίληψης του καταστροφικού Σχεδίου και κάποιες φιλολογικές τοποθετήσεις!
Ασέβεια για τους ιδιοκτήτες η αδυναμία πρότασης από τη Δημοτική  αρχή  που δεν υπάρχει  η ικανότητα αντιπαράθεσης στην πρόταση του Ο.Α .
Ασέβεια για τους πολίτες της ΜΑΛΑΚΑΣΑΣ    οι διασκεδαστικές προτάσεις του δημάρχου για νοσοκομείο όταν η πρόταση του Ο.Α. υποβαθμίζει όλο το Δήμο ΩΡΩΠΟΥ.
Η Αυτοδιοικητική Συνεργασία ύστερα από τη συγκέντρωση διαβούλεσης που έγινε την Κυριακή 29/01/2012 στο ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ θα συνεχίσει να διεκδικεί για τους πολίτες του δήμου με συναντήσεις στα τοπικά διαμερίσματα, και παραστάσεις σε φορείς και παράγοντες  με στόχο την αλλαγή της απαράδεκτης του ρυθμιστικού από τον Ο.Α.
                                              ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ  ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

Στέφανος Ζαφείρης: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΑΠΑΔΑΚΗ.

Τις τελευταίες μέρες και με αφορμή μια ανεκδιήγητη,αδικαιολόγητη,προβοκατόρικη,
συκοφαντική τοποθέτηση του παρουσιαστή της Εκπομπής Καλημέρα Ελλάδα,κυρίου Παπαδάκη,που έλεγε χωρίς κανένα στοιχείο και χωρίς καμιά πραγματική διασταυρωμένη πληροφορία πως τα Σχολεία στον Ωρωπό δεν άνοιξαν γιατί δεν είχαν πετρέλαιο,έχει ξεσπάσει μια έντονη παραφιλολογία και μια άνευ προηγουμένου λασπολογική εκστρατεία,εναντίον των Σχολικών Επιτροπών του Δήμου μας,οι οποίες κατά τους ανώνυμους συκοφάντες,είναι οι υπεύθυνες για αυτή την έλλειψη από τα Σχολεία μας.
Από την πρώτη στιγμή που ακούστηκε αυτή η Ανακρίβεια από το στόμα του παρουσιαστή,
προσπάθησα να επικοινωνήσω με την εκπομπή και να δώσω τα πραγματικά,αληθινά,τεκμηριωμένα στοιχεία,που αποδείκνυαν ποια ακριβώς κατάσταση επικρατεί στα Σχολεία του Δήμου μας.
Αυτό όμως δυστυχώς δεν κατέστη δυνατόν.
Η Αρχισυντάκτρια της εκπομπής κυρία Ζιώγα,αλλά και μια ακόμη υπεύθυνη ,η κυρία Παλούδη,με διαβεβαίωσαν πως ο κύριός Παπαδάκης,την επόμενη μέρα,θα προβεί σε κατηγορηματική διάψευση της δήλωσής του και θα αποκαταστήσει το όνομα ,αλλά και την ηθική υπόσταση των Σχολικών Επιτροπών του Δήμου μας.
Με έκπληξη την επόμενη μέρα δεν άκουσα την παραμικρή διάψευση από τον κύριο Παπαδάκη και στις καινούργιες προσπάθειες επικοινωνίας με την εκπομπή,αντιμετώπισα την ίδια ακριβώς στάση από τις υπευθύνους που ποιο πάνω ανέφέρα και τελικά δεν καταφέραμε να δώσουμε στον κόσμο την πραγματική εικόνα των γεγονότων.
Στην συνέχεια αποστείλαμε μήνυμα στο προσωπικό e-mail του κυρίου Παπαδάκη(αφού άνθρωπος που τον γνωρίζει,μας διαβεβαίωσε πως διαβάζει ο ίδιος όλα τα e-mails του και τα λαμβάνει σοβαρά υπ όψιν).
Όμως δυστυχώς και πάλι δεν πετύχαμε το παραμικρό αφού και τρίτη μέρα πέρασε,χωρίς ο κύριος Παπαδάκης να κάνει την αυτονόητη,απαραίτητα,ανθρώπινη διάψευση και να αποκαταστήσει την αλήθεια.
Ταυτόχρονα με όλα αυτά,με λύπη μου διαπίστωσα πως κάποιοι "ανησυχούντες" δήθεν για την κατάσταση των Σχολείων και για την εύρυθμη λειτουργία τους,τροφοδότησαν την τοπική κοινωνία με καινούργιες συκοφαντικές και αναληθείς φήμες.


Αγαπητοί φίλες και φίλοι


Επειδή έχω απόλυτη συναίσθηση της ευθύνης που ο Δήμαρχος και η Δημοτική Αρχή μου έχουν αναθέσει και επειδή γνωρίζω τι ακριβώς έχει επιτευχθεί φέτος στα Σχολεία του Δήμου μας,έχω ήδη ζητήσει με σημερινό έγγραφο μου,από τους Διευθυντές όλων των Σχολικών Μονάδων του Δήμου Ωρωπού,αλλά και από τους Προέδρους των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων των αντίστοιχων Σχολείων να πάρουν θέση και να περιγράψουν ως μόνοι και αποκλειστικοί υπεύθυνοι την κατάσταση που επικρατεί στα Σχολεία που εκπροσωπούν,για να φτάσει το μήνυμά τους σε κάθε πολίτη αυτού του τόπου,ανεξάρτητα αν είναι γονιός ή όχι.


Αγαπητοί φίλες και φίλοι


Είναι πραγματικά πολύ εύκολο να αποδίδει κάποιος ευθύνες και ακόμα ευκολότερο να διασπείρει ανυπόστατες φήμες,που ναι μεν δεν κοστίζουν τίποτα γι αυτόν που το διαπράττει,αλλά ταυτόχρονα τραυματίζουν καίρια την κοινωνική συνοχή ,αλλά και την εμπιστοσύνη του απλού πολίτη στους θεσμούς και στα όργανα.
Γνωρίζω πως η δύναμη του κυρίου Παπαδάκη και του κάθε κύριου Παπαδάκη είναι πολύ μεγαλύτερη από την δικιά μας φωνή και από την δικιά μας καθημερινή προσπάθεια.
Γιαυτό άλλωστε όλοι αυτοί ,οι παντοτινοί κριτές των πάντων,ταμπουρώνονται πίσω από την πανοπλία που τους δίνει το "γυαλί" και φτιάχνουν ή χαλούν,οτιδήποτε τους αρέσει ή οτιδήποτε τους αντιστέκεται και τους χαλάει το image!!!!
Όμως πέρα και πάνω από όλους αυτούς,υπάρχουμε εμείς,οι καθημερινοί απλοί πολίτες,που παλεύουμε στην καθημερινότητα και στα προβλήματά της και αγωνιζόμαστε να βάλουμε ένα τόσο δα μικρό λιθαράκι στην προκοπή αυτού του τόπου.
Χαρίζουμε την δημοσιότητα και την παντοδυναμία στους διάφορους κύριους Παπαδάκηδες και συνεχίζουμε να παλεύουμε για ,ΖΩΝΤΑΝΑ,ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΑ,ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. 
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΔΗΜΟΥ ΩΡΩΠΟΥ

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Απόφαση για προσλήψεις προσωπικού. 26/1/2012

Απόσπασμα της απόφασης του δημοτικού συμβουλίου 26/1/2012 για τις προσλήψεις συμβασιούχων:

Εγκρίνει την πρόσληψη προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου
για την κάλυψη αναγκών ανταποδοτικού χαρακτήρα χρονικής διάρκειας έως οκτώ (8) μήνες και συγκεκριμένα:
- τρία (3) άτομα ειδικότητας ΔΕ24 Ηλεκτρολόγων
- δώδεκα (12) άτομα ειδικότητας ΔΕ29 Οδηγών
- είκοσι έξι (26) άτομα ειδικότητας ΥΕ Εργατών Καθαριότητας
- τέσσερα (4) άτομα ειδικότητας ΥΕ Εργατών Ταφής –εκ Ταφής
- έντεκα (11) άτομα ειδικότητας ΥΕ Εργατών Ύδρευσης.
 Η δαπάνη μισθοδοσίας των ανωτέρω θα καλυφθεί από τον προϋπολογισμό του Δήμου
οικονομικού έτους 2012.

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Το πρόγραμμα των Αποκριάτικων εκδηλώσεων του Πολιτιστικού Συλλόγου της Σκάλας Ωρωπού

  • Σάββατο 4/2/2012, Ο ετήσιος χορός του Συλλόγου στο κέντρο "Αλώνι" τιμή πρόσκλησης 19 ευρώ (όλα πληρωμένα).

  • Τρίτη 7/2/2012. Κατασκευή Καρνάβαλου στον χώρο του Συλλόγου με μουσική και κεράσματα.( από τις 5μ.μ )

  • Σάββατο 11/2/2012 και Σάββατο 18/2/20012 κατασκευή χαρταετού στον χώρο του Συλλόγου.

  • Σάββατο 25/2/2012 Πάρτυ για τους μικρούς μας φίλους στον χώρο του Συλλόγου ώρα 11 π.μ

  • Σάββατο 25/2/2012 Στο χώρο του Συλλόγου και ώρα 6μ.μ.
  1. Το έθιμο της φωτιάς 
  2. Το κάψιμο του καρνάβαλου
  3. Μουσική
  4. Γαϊτανάκι
  5. Χορός
  6. Καλό φαΐ
  7. Άφθονο κρασί
  • Επίσκεψη στο Σπαθάρειο Μουσείο. (Ανοιχτή ημερομηνία)

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

"Η Ελλαδα πεθαινει"

 Από το "Βλέμμα του Οδυσσέα" του Θόδωρου Αγγελόπουλου

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Η ΔΗΜ.ΑΡ. και οι ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ανακοινώνουν την εκλογική και πολιτική συνεργασία των δυνάμεων της Δημοκρατικής Αριστεράς και του σοσιαλιστικού χώρου.
Την Δευτέρα 30-1-2012 και ώρα 12 π.μ. στην αίθουσα της ΕΣΗΕΑ , κοινή συνέντευξη τύπου του προέδρου της ΔΗΜ.ΑΡ. , Φ.Κουβέλη και του βουλευτή των ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ , Β.Οικονόμου .

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Το ασχημο πρόσωπο των "μέτρων" στρέφεται στους συμβασιούχους του Ωρωπού.

 Την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους έκοψαν στις 13 Ιανουαρίου οι εργαζόμενοι του Δήμου Ωρωπού. Ανάμεσά τους και αρκετοί συμβασιούχοι στην ύδρευση και την καθαριότητα που οι συμβάσεις τους λήγουν και δεν προβλέπεται ούτε η ανανέωσή τους, ούτε η προκήρυξη νέων, αλλά ούτε και η μετατροπή τους σε αορίστου χρόνου.
Μέχρι στιγμής όλοι οι συμβασιούχοι, άνθρωποι που καλύπτουν πάγιες και βασικές ανάγκες του Δήμου, έχουν ζητήσει την στήριξη της Δημοτικής αρχής η οποία- σύμφωνα με τα λεγόμενα του δημάρχου στην κοπή της πίτας του Δήμου- κάνει ό,τι είναι δυνατόν, ενώ υπέρ ψηφίσματος του Δημοτικού συμβουλίου που να στηρίζει την παραμονή των συμβασιούχων στην εργασία τους τάχθηκε κομμάτι της αντιπολίτευσης απ' το προηγούμενο κιόλας δημοτικό συμβούλιο.
Την ίδια στιγμή οι εργαζόμενοι αναζητούν λύση μέσα απ' το νομικό πλαίσιο ενώ  πολλοί άλλοι Δήμοι ενεργοποιούν κονδύλια του ΕΣΠΑ στα πλαίσια προγραμμάτων "για υπηρεσίες και δράσεις κοινωφελούς χαρακτήρα" προκειμένου να τακτοποιήσουν άνεργους για πεντάμηνο  με... μεσάζοντες "Μη Κερδοσκοπικές Οργανώσεις" με τις οποίες υπογράφουν -επί λέξει- ΜΝΗΜΟΝΙΑ συνεργασίας!!!! σύμφωνα με τις επιταγές της σχετικής νομοθεσίας.
Μήπως κάποιοι μας ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΙ για την ανοχή μας;
Ελπίζω ο Δήμος Ωρωπού να μην χρειαστεί να προσφύγει σε Τέτοιες λύσεις.... 
 
   

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Μηνύματα της κεντρικής εξουσίας στην γενική συνέλευση της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αττικής (ΠΕΔΑ).

20/1/2012

Σημεία από την ομιλία της Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών
Φώφης Γεννηματά στη γενική συνέλευση της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αττικής (ΠΕΔΑ)



Για το προσωπικό των ΟΤΑ

 Το επόμενο που προσπαθήσαμε να κάνουμε αυτό το δίμηνο ήταν να μπορέσουμε να βοηθήσουμε και στα ζητήματα του προσωπικού.
Μέχρι την τελευταία στιγμή την παραμονή της πρωτοχρονιάς, τρέχαμε για να μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε περίπου 1300 θέσεις σε υπηρεσίες  ανταποδοτικού χαρακτήρα και σε προγράμματα  του ΕΣΠΑ.
Γνωρίζετε όλοι ότι ήδη έχει δοθεί εξαίρεση από τον περιορισμό του 50% για τις υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα κυρίως την καθαριότητα, έτσι ώστε να μπορέσετε να αντιμετωπίσετε τα προβλήματα που έχετε με τις ελλείψεις προσωπικού.

Για το επιχειρησιακό πρόγραμμα

Προωθούμε τη συζήτηση με την ΚΕΔΕ και την ΕΝΠΕ για το επιχειρησιακό του Καλλικράτη, τη δεύτερη φάση και πιστεύουμε ότι από εκεί θα μπορέσουμε και να απλοποιήσουμε διαδικασίες και να αναδιοργανώσουμε υπηρεσίες, αλλά και να αναβαθμίσουμε το ανθρώπινο δυναμικό. Έχουν γίνει πολύ σημαντικές βελτιώσεις στο επιχειρησιακό, στη μεθοδολογία του, αλλά κυρίως στη συμμετοχή των δήμων και των περιφερειών.
Πιστεύω ότι αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό γιατί μετά από εξαντλητικό διάλογο καταλήξαμε ότι θα συμμετέχουν δυο εκπρόσωποι της ΚΕΔΕ και δυο της ΕΝΠΕ στην ομάδα διοίκησης έργου που θα παρακολουθεί από εδώ και πέρα το έργο του επιχειρησιακού προγράμματος Καλλικράτης. Θα προχωρήσουμε και σε υπογραφή προγραμματικής σύμβασης και ήδη έχουμε διαμορφώσει μνημόνιο συνεργασίας που καθορίζει τα επόμενα βήματα. Δεν θα γίνουν προγράμματα και μελέτες για εσάς χωρίς εσάς. Δεν θα πετάξουμε τα χρήματα πάλι σε μελέτες χωρίς κανένα αντίκρισμα.

Για το Βοήθεια  Στο Σπίτι

 Μίλησαν όλοι οι προηγούμενοι ομιλητές για το ανθρώπινο πρόσωπο της αυτοδιοίκησης και πραγματικά πιστεύω ότι μέσα σε αυτή την κρίση είναι εξαιρετικά σημαντικό οι δήμοι και οι περιφέρειες, αλλά κυρίως οι δήμοι που είναι πιο κοντά στον πολίτη να μπορούν να προσφέρουν στήριξη στοχευμένα, πέρα από τη λογική της φιλανθρωπίας και των συσσιτίων.
 Το πρώτο πράγμα που κάναμε ήταν να μπορέσουμε να δώσουμε μια ανάσα, μια παράταση στο πρόγραμμα Βοήθεια Στο Σπίτι. Η προσπάθεια που γίνεται είναι να ξεκινήσουμε σε συνεργασία με το Υπουργείο Εργασίας να χτίζουμε ένα σύστημα πρωτοβάθμιας φροντίδας, να διευρύνουμε τον αριθμό των ωφελούμενων έτσι ώστε να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των ηλικιωμένων, των ΑΜΕΑ, ακόμη και αν είναι ανασφάλιστοι.

Για την αυτεπιστασία

Η Υπουργική απόφαση για την αυτεπιστασία είναι σχεδόν έτοιμη και πιστεύω ότι μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα είμαστε έτοιμοι, το Υπουργείο Εσωτερικών και το Υπουργείο Εργασίας, να ανακοινώσουμε όλες τις λεπτομέρειες του προγράμματος που θα αφορά περίπου 35.000 ωφελούμενους.
Έχω εισηγηθεί στο Υπουργείο Εργασίας μετά το τέλος Ιανουαρίου με την αναθεώρηση του ΕΣΠΑ να μελετήσουμε τη δυνατότητα να υπάρξει ξανά χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα μερικής απασχόλησης στους δήμους.

πηγή: otanews.gr