Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Το "Ωρωπός Απ...όψεις" και οι δημοτικές εκλογές.

To "Ωρωπός Απ...όψεις" δεν είναι ηλεκτρονική εφημερίδα αλλά προσωπικό ιστολόγιο. 
Το blog είναι αδέσμευτο και αποτελεί αποτέλεσμα ενός δημιουργικού "ψώνιου" που προκύπτει από την αγάπη μου για τον τόπο μου, τον Ωρωπό.

 Οι προσωπικές μου θέσεις, τοποθετήσεις και απόψεις δημοσιεύονται όπως πάντα στα άρθρα μου. Τα άρθρα που είναι ανυπόγραφα είναι δικά μου μιας και είμαι η συντάκτρια και διαχειρίστρια του ιστολογίου.
Οι επιστολές, οι ανακοινώσεις και τα Δελτία Τύπου φορέων και προσώπων που δημοσιεύω κατά καιρούς, μου αποστέλλονται από ανθρώπους συμπολίτες μας που γνωρίζω προσωπικά και που έχω την τιμή να επιθυμούν να δημοσιεύονται οι θέσεις τους από αυτό το blog. 
Άννα-Μαρία Τσαρουχά


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Η ΑΝΤΑΡΑ ΣΤΟΝ ΩΡΩΠΟ