Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Πάνος Σκουρολιάκος: « ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ…»

«  Δεν ξέρω τι να παίξω στα παιδιά…»
  
Πάνος Σκουρολιάκος

Ηθοποιός – Υποψήφιος βουλευτής Περιφέρειας Αττικής με τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α
  Το τραγούδι αυτό του Σαββόπουλου μου έρχεται στο νου για αυτές τις εκλογές του 2015.
 Έχω κατέβει πολλές φορές σε εκλογές. Ως «υποψήφιος υπηρεσίας» όπως χιουμοριστικά έλεγα.  Δεν περίμενε κανείς βέβαια να εκλεγεί το 1993 με τον Συνασπισμό στην Φθιώτιδα όπου συγκέντρωνε το ποσοστό του 1,8%!
Όπως και να χει, όλες αυτές τις εκλογικές μάχες τις δίναμε με πολιτικά επιχειρήματα, προσπαθώντας να είμαστε πειστικοί και αληθινοί.
 Τώρα όμως, έχω την αίσθηση πως τα επιχειρήματα, την πειθώ και την αλήθεια τη συναντάμε στα μάτια και τα λόγια των συμπολιτών μας που συναντάμε.  Τι χρειάζεται να τους πω εγώ; Για τον μισθό που κουτσουρεύτηκε; Για τη σύνταξη που πετσοκόφτηκε; Για την ανεργία που του χτύπησε την πόρτα; Για το μαγαζί που έκλεισε; Για το παιδί που έφυγε μετανάστης;  Για τα φάρμακα που ακρίβυναν; Για το νοσοκομείο που χάσκει χωρίς γιατρούς; Για, για, για…
 Τώρα έχω την αίσθηση πως οι πολίτες μας οπλίζουν με επιχειρήματα πειστικά και αληθινά. Σαν τη ζωή τους. Που την μαύρισαν και την υποβάθμισαν. Τώρα είναι  πρωταγωνιστής ο λαός. Συναντιώνται στον ΣΥΡΙΖΑ  άνθρωποι από εντελώς διαφορετικές πολιτικές αφετηρίες φωνάζοντας με αγανάκτηση: «Δεν πάει άλλο, ως εδώ!». Συμπορεύεται μαζί του η πλειοψηφία του λαού μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: