Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Η ΠΡΩΙΝΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΕΗ ΩΡΩΠΟΥ.

Πολίτες του Ωρωπού που βρέθηκαν στα γραφεία της Επιχείρησης από τις 7.30 το πρωί, εμπόδισαν το αυτοκίνητο της ΔΕΗ να ξεκινήσει προκειμένου να αποτρέψουν διακοπές ρεύματος...λόγω χαρατσίου.
Δυστυχώς η κινητοποίηση δεν ήταν μαζική για ένα θέμα που θίγει σχεδόν όλους τους συμπολίτες μας
Χρειαζόμαστε όλοι!!
Από τους αιρετούς του Δήμου μας διακρίναμε τον Παναγιώτη Βασιλάκο και την Ιωάννα Στεργίου.









Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Συζήτηση με τον Βασίλη Λέκκα.


  Ανησυχητική είναι κατά την δική μου εκτίμηση  η αδράνεια των πολιτών πάνω σε απλά θέματα πού με μια σχετική κινητοποίησή τους θα μπορούσαν να τα διευθετήσουν.
Αδράνεια λόγω της οικονομικής, κοινωνικής και πολιτικής κρίσης φαίνεται να αγγίζει  θέματα της απλής καθημερινότητας στην  δημοτική ενότητα του Αυλώνα όπως συμπεραίνω μετά από συζήτηση με τον δημοτικό σύμβουλο της περιοχής Βασίλη Λέκκα ο οποίος έχει φέρει αρκετές φορές στο δημοτικό συμβούλιο θέματα που επηρεάζουν την καθημερινή  ζωή όπως η σήμανση επικινδύνων δρόμων και διασταυρώσεων, η ανάγκη για το κλάδεμα δέντρων που εμποδίζουν την ορατότητα στους οδηγούς και κάνουν τις μετακινήσεις τους επικίνδυνες.

Κατά την διάρκεια της κουβέντας μας, ο Αυλωνίτης σύμβουλος της αντιπολίτευσης αναφέρθηκε και στο μόνιμο πρόβλημα που αντιμετώπισε από την αρχή της ανάληψης των καθηκόντων του, δηλαδή την μή έγκαιρη παράδοση των εισηγήσεων για τα θέματα των δημοτικών συμβουλίων στους συμβούλους, ώστε αυτοί να έχουν χρόνο να τα μελετήσουν και να κάνουν ολοκληρωμένες προτάσεις.
Στο δε Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου Ωρωπού 2012, η εισήγηση με το τελικό κείμενο που παρουσιάστηκε στο δημοτικό συμβούλιο είχε αρκετές διαφορές όσον αφορά τα νέα έργα. Το αρχικό κείμενο είχε ενδεικτικό προϋπολογισμό 33.238.503,21 ευρώ, ενώ το τελικό είχε 35.238.503,21ευρώ με το τελικό πρόγραμμα να έχει υποστεί προσθαφαιρέσεις έργων, σχεδόν σε κάθε ενότητα (π.χ καθαριότητα, ύδρευση κ.α).
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση βρίσκεται πιο κοντά στον πολίτη από κάθε άλλη μορφή εξουσίας. Μπορεί λοιπόν να είναι-όσο το δυνατόν περισσότερο-«τυπική», ώστε όταν κάποια στιγμή ο Έλληνας “ξεπαγώσει” απ’ τo σοκ  που μας έχει προκαλέσει η κεντρική εξουσία, να ξέρει πού να στραφεί για συνεργασία αλλά και στήριξη.          

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Το υπόμνημα του Δημάρχου για το χαράτσι στον Προϊστάμενο της Δ.Ε.Η. Ωρωπού.


Προς
Διευθυντή Υποκαταστήματος ΔΕΗ Ωρωπού


Αξιότιμε κ. Μπερτόλη,
Με το παρόν υπόμνημα θα θέλαμε να εκφράσουμε την έντονη διαμαρτυρία μας για το χαράτσι στα ακίνητα που επιβάλλεται δια μέσου της ΔΕΗ. Δηλώνουμε ρητά και κατηγορηματικά ότι είναι παράνομο και άδικο για το σύνολο της κοινωνίας μας. Γι’ αυτό και πρέπει να καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια για να αποφευχθεί η διακοπή ρεύματος σε οποιαδήποτε οικογένεια ανήκει στις ευπαθείς ομάδες και αδυνατεί να πληρώσει το Ειδικό Τέλος Ηλεκτροδοτούμενων Δομημένων Επιφανειών, που επέβαλλε με τον πλέον βάρβαρο τρόπο η κυβέρνηση.

Γνωρίζοντας τις κοινωνικές σας ευαισθησίες και το σπουδαίο έργο που επιτελείτε διαχρονικά, σας παρακαλούμε να σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων και να αψηφήσετε οποιαδήποτε άνωθεν εντολή, στηρίζοντας έμπρακτα όλους όσους έχουν πραγματικές ανάγκες. Η υπεύθυνη στάση σας διαδραματίζει σημαντικό ρόλο, ιδιαίτερα σήμερα που πλήττονται χιλιάδες νοικοκυριά και αρκετοί πλέον συμπολίτες μας αντιμετωπίζουν το φόβο της ανεργίας όλο και πιο έκδηλα.


Έχοντας συναίσθηση των δύσκολων συνθηκών που διαμορφώνονται στις μέρες μας, παρακαλούμε να χρησιμοποιηθεί κάθε δυνατό μέσο ώστε να μη διακοπεί το ρεύμα σε κανέναν δημότη. Η στήριξη των συμπολιτών μας είναι η πιο δίκαιη απόφαση που θα μπορούσε να παρθεί ποτέ. Και αυτή ζητάμε να γίνει σεβαστή από όλους.
 
Ο Δήμαρχος
Ιωάννης Οικονομάκος


Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

ΡΑΦΑΕΛ ΚΟΡΕΑ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΕΚΟΥΑΔΟΡ.

Πηγή: Δημοκράτης Μυτιλήνης

Τετάρτη, 20 Απρίλιος 2011 14:53


ΣΤΟΝ ΥΠΕΡΔΑΝΕΙΣΜΟ ΦΕΡΘΗΚΕ ΣΑΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ…ΠΟΚΟΠΙΚΟ!

Η Ελλάδα δεν είναι η πρώτη και (δυστυχώς) ούτε η τελευταία χώρα που δανείστηκε "πάνω απ' το μπόι της"...
Το ζήτημα είναι να βρούμε τον τρόπο να ξεφύγουμε από τον φαύλο κύκλο δανείου - επιτοκίων – ύφεσης.

Άλλο ένα παράδειγμα (μετά την Ισλανδία) υπερ-χρεωμένης χώρας είναι ο Ισημερινός και ορίστε
πως αντιμετώπισε η χώρα το πρόβλημά της:

Ο Ισημερινός, το Εκουαδόρ, βρέθηκε κι αυτός ένα βήμα πριν από τη χρεοκοπία, λόγω υπερδανεισμού, λόγω υπερπλουτισμού των ολίγων, λόγω καταλήστευσης της χώρας από τις εκεί Ζήμενς και, κυριώτατα, λόγω της συνταγής του ΔΝΤ προς θεραπείαν όλων αυτών -συνταγή θανάτου αλά Αρτζεντίνα…

Πριν από τρία χρόνια ο Πρόεδρος της χώρας κ. Ραφαέλ Κορέα, σοσιαλιστής, αλλά σοσιαλιστής κι όχι ανδρείκελο, συνέστησε μιαν Επιτροπή Ελέγχου του Χρέους της χώρας του με εθνική και διεθνική σύνθεση.
Όπως λοιπόν έγραψε η εκλεκτή συνάδελφος κυρία Βασιλική Σιούτη (Κυριακάτικη, 20.ΙΙ.2011) «μετά την ολοκλήρωση των εργασιών της επιτροπής η κυβέρνηση του κ. Κορέα ανακοίνωσε ότι βάσει των ευρημάτων ήταν υποχρεωμένη να προβεί στην παύση πληρωμών του δημοσίου χρέους. Αιτιολόγησε την απόφαση αυτή υποστηρίζοντας ότι το χρέος δεν ήταν νόμιμο, αλλά προϊόν διαφθοράς» (σ.σ. οι αγορές λύσσαξαν, οι απειλές οργίασαν, αλλά ο Κορέα έμεινε ατάραχος κι ακίνητος σαν βουνό).
«Λίγο καιρό μετά», συνεχίζει η κυρία Σιούτη, «η κυβέρνηση του Ισημερινού απευθύνθηκε στους πιστωτές της με την πρόταση να αγοράσουν όλα τα ομόλογα του χρέους με έκπτωση 65% την οποίαν δέχθηκε το 91% των κατόχων ομολόγων» – δηλαδή όλοι αυτοί που απειλούσαν με θεούς και δαίμονες τον Ισημερινό και τους «κοπρίτες του», τον λαό του, δέχθηκαν ένα «κούρεμα του χρέους» κατά 65%…
Σήμερα ο Ισημερινός έχει ανακάμψει και τρέχει με ανάπτυξη 4% και τον Πρόεδρό του ισόθεον.
Αλλά είπαμε, ο Κορέα είναι αριστερός, ουμανιστής, σοσιαλιστής κι όχι…ποκοπίκο.

Δελτίο τύπου της "Αυτοδιοικητικής Συνεργασίας" για το Ρυθμιστικό. 10/2/2012


                  ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΤΟ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ Η ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ.
Τις τελευταίες μέρες γίνεται συζήτηση με το θέμα του ρυθμιστικού. Με λίγα λόγια τι είναι ρυθμιστικό σχέδιο. Είναι ένα σχέδιο κυρίως στρατηγικό , το οποίο θα δώσει κατευθύνσεις στη πολιτεία να χαράξει για τα επόμενα χρόνια τη πολιτική της στο τομέα της χωροταξίας – πολεοδομίας, των χρήσεων γης, της οικιστικής οργάνωσης, της προστασίας του περιβάλλοντος και γενικότερα στο πως θα αναπτυχθεί η Αττική τα επόμενα χρόνια. Είναι ένα σχέδιο γενικό ή όπως θα μπορούσαμε να πούμε ένα αρχικό πλάνο. Και όμως εδώ είναι η μεγάλη ανακρίβεια. Η πραγματικότητα; Βάσει του ρυθμιστικού και των χαρτών που το συνοδεύουν θα καθοριστεί η ζωή όλων μας για τα επόμενα χρόνια.
Το ρυθμιστικό σχέδιο έχει ανακοινωθεί εδώ και αρκετούς μήνες από τον οργανισμό της Αθήνας, κατά την ανακοίνωση του σε αρχικό ακόμη στάδιο φάνηκε ότι για μια ακόμα φορά η Βόρεια Αττική, δηλαδή ο δήμος Ωρωπού κυρίως, δεν ευνοούνται καθόλου από το ρυθμιστικό σχέδιο όπως  τελικά έχει δοθεί το κείμενο και οι χάρτες για διαβούλευση. Η περιοχή μας δεν έτυχε όλα αυτά τα χρόνια που αντίστοιχες περιοχές της Αττικής αναπτύσσονται να έχει τύχη ανάλογης με αυτές. Με λίγα λόγια η πολιτεία ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε σοβαρά με τα προβλήματα και τα θέματα της δικής μας περιοχής και φυσικά έρχεται τώρα εν μέσω της χειρότερης οικονομικής κρίσης να βάλει ένα τέλος στην ανάπτυξη της περιοχής μας που κυρίως είναι παραθεριστική, χωρίς βέβαια να αγνοούνται οι άλλες χρήσεις φυσικά. Η θεσμοθέτηση γεωργικών γαιών , η κατάργηση των παρεκκλίσεων (απαγόρευση δόμησης σε λιγότερο 4 στρέμματα) στις εκτός σχεδίου περιοχές και οι απαγορευτικές διατάξεις για τις επεκτάσεις των οικισμών όπως επίσης και η απαγόρευση αναγνώρισης των υφιστάμενων θα οδηγήσει τη περιοχή μας σε μαρασμό. Από την άλλη όλα αυτά θα εναρμονιστούν με την αναλγητική πολιτική του κράτους στο δασικό και ιδιοκτησιακό θέμα, το οποίο έχει για πολλά έτη καθηλώσει τη περιοχή μας.
Αναζητούνται εναγωνίως δίοδοι ανάπτυξης και σίγουρα το ρυθμιστικό σχέδιο έτσι όπως δόθηκε στη διαβούλευση δεν μπορεί να ανοίξει τέτοιες διόδους. Και φυσικά το ρυθμιστικό σχέδιο ,όπως προαναφέρθηκε, βρήκε χωρίς να το ελπίζει έναν «Σύμμαχο» ,τη Δημοτική Αρχή του Ωρωπού με επικεφαλή τον Κύριο Οικονομάκο . Παρά τις εκκλήσεις και τις αλλεπάλληλες προσπάθειες από την Αυτοδιοικητική  Συνεργασία για να γίνουν συντονισμένες κινήσεις, η Δημοτική αρχή θεωρούσε ότι είναι το ρυθμιστικό σχέδιο μια έκθεση ιδεών , ένα ευχολόγιο το οποίο θα αργήσει να μας χτυπήσει την πόρτα. Και όμως φθάσαμε στο παρά ένα , πολύτιμος χρόνος χάθηκε και για μια ακόμη φορά και η Δημοτική αρχή με παροιμιώδη αδράνεια και αδιαφορία άφησε την τύχη του τόπου και των δημοτών της στα χέρια του οργανισμού της Αθήνας. Καμία προσπάθεια , καμία πρόταση και καμία ενέργεια, το μόνο στα δύσκολα ενεργοποίησε τη γνωστή συνταγή της επιτροπής από όλους τους συνδυασμούς για να αποφύγει τις ευθύνες που είναι αποκλειστικά δικές της.
Δεν γίνεται ένας δήμος ,σαν το Καλλικρατικό Δήμο του Ωρωπού, με πλήθος τεχνοκρατών και εξωτερικών ειδικών (καλοπληρωμένων) συμβούλων να μην έχει μια εμπεριστατωμένη πρόταση για την περιοχή μας απέναντι στο ρυθμιστικό σχέδιο. Δεν είναι δυνατόν ένας δήμαρχος με τόσες αρμοδιότητες να μην μπορεί ούτε στο ελάχιστο να προστατεύσει τις  περιουσίες   των δημοτών του.
Για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται η ανικανότητα και η μη φέρουσα ικανότητα ανάληψης του φορτίου που λέγεται ΔΗΜΟΣ ΩΡΩΠΟΥ από τον Κο Οικονομάκο και το ‘Όραμα Δημιουργίας’ του. Ο τόπος χάνει και δεν νοείται σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες ο Δημότης του Ωρωπού να μην έχει την Δημοτική Αρχή που του αξίζει.
Ο δρόμος για την Δημοτική Αρχή δεν έχει επιστροφή. Ο Δήμος Ωρωπού δεν αντέχει άλλα λάθη και ολιγωρίες .Ο Δημότης του Ωρωπού απαιτεί μια Δημοτική Αρχή συγκροτημένη – επιστημονικά άρτια καταρτισμένη  που να μπορεί να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις της εποχής και σίγουρα αυτή δεν είναι το ‘Όραμα Δημιουργίας’ του Κου Οικονομάκου.       

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Αυτεπιστασία: Ηλεκτρονικά μέσω ΟΑΕΔ οι αιτήσεις των άνεργων.

 Πηγή :http://www.aftodioikisi.gr

 Ξεκινάει στις 9 Φεβρουαρίου 2012 και ολοκληρώνεται στις 29 Φεβρουαρίου 2012, η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων στο ειδικό πεδίο του διαδικτυακού τόπου του ΟΑΕΔ (http://ait.oaed.gr), από όλους όσοι ενδιαφέρονται να προσληφθούν σε δήμους ως προσωπικό «για εκτέλεση έργων με αυτεπιστασία». Ο ΟΑΕΔ επεξεργάζεται τα στοιχεία των ηλεκτρονικών αιτήσεων για να καταρτίσει τον Ετήσιο Κυλιόμενο Πίνακα Κατάταξης Ανέργων από τον οποίο θα γίνει η επιλογή των ανέργων που θα προσληφθούν από τους Δήμους, μετά από σχετική υπόδειξη από τον ΟΑΕΔ, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες τους σε προσωπικό για εκτέλεση έργου με αυτεπιστασία, στις εξής ειδικότητες:
  1. Δ.Ε. Ηλεκτρολόγος
  2. Δ.Ε. Οδηγός
  3. Δ.Ε. Τεχνίτης Οικοδόμος
  4. Δ.Ε. Τεχνίτης Ελαιοχρωματιστής
  5. Δ.Ε. Τεχνίτης Σιδεράς
  6. Δ.Ε. Υδραυλικός
  7. Δ.Ε. Χειριστής Μηχανημάτων
  8. Υ.Ε. Εργάτης Γενικών Καθηκόντων
Ο πίνακας βαθμολογικής κατάταξης των ενδιαφερόμενων, αλφαβητικά καθώς και ανά ΟΤΑ προτίμησης και ειδικότητα, καταρτίζεται από τον ΟΑΕΔ με αντικειμενικά κριτήρια με βάση τη βαθμολογία των ανέργων, δηλαδή τα μόρια που συγκεντρώνουν. Ο πίνακας αυτός εγκρίνεται από το ΑΣΕΠ και δημοσιοποιείται στους διαδικτυακούς τόπους του ΟΑΕΔ και του ΑΣΕΠ. Οι άνεργοι που ενδιαφέρονται να προσληφθούν για εκτέλεση έργου με αυτεπιστασία σε κάποιο δήμο της χώρας και οι οποίοι διαθέτουν τα τυπικά προσόντα που απαιτούνται υποβάλλουν αποκλειστικά μέσω Διαδικτύου με ηλεκτρονικό τρόπο την αίτησή τους στον ΟΑΕΔ, αναφέροντας την ειδικότητά τους και προσδιορίζοντας μέχρι τρεις φορείς στους οποίους επιθυμούν κατά προτεραιότητα να προσληφθούν.
Η ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων μπορεί να πραγματοποιηθεί και μέσω των οικείων δημοτικών καταστημάτων των δήμων της Χώρας στην περίπτωση που ο εγγεγραμμένος άνεργος δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Οι υποψήφιοι συγκεντρώνουν μόρια με βάση τα στοιχεία που καταχωρούν στην αίτησή τους, με κριτήρια το χρόνο κατά τον οποίο παραμένουν χωρίς διακοπή εγγεγραμμένοι στα μητρώα του ΟΑΕΔ, την ηλικία τους, τον αριθμό των ανήλικων τέκνων τους και τυχόν ανεργία της/του συζύγου τους.
Αντίστοιχα, οι δήμοι που επιθυμούν να προσλάβουν προσωπικό για εκτέλεση έργων με αυτεπιστασία υποβάλλουν σχετική αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο διαδικτυακό τόπο του ΟΑΕΔ. Ο ΟΑΕΔ επεξεργάζεται τις σχετικές αιτήσεις και γίνεται η επιλογή προσωπικού με βάση τη βαθμολογική κατάταξη στον Ετήσιο Κυλιόμενο Πίνακα Κατάταξης Ανέργων.
ΠΟΙΟΙ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ
Για συμμετοχή στο πρόγραμμα μπορούν να υποβάλουν αίτηση εγγεγραμμένοι στα μητρώα του ΟΑΕΔ άνεργοι, ηλικίας 18-65 ετών, που διαθέτουν τα απαιτούμενα προσόντα για εκτέλεση έργων με αυτεπιστασία, ως ηλεκτρολόγοι, οδηγοί, τεχνίτες οικοδόμοι, τεχνίτες ελαιοχρωματιστές, τεχνίτες σιδεράδες, υδραυλικοί, χειριστές μηχανημάτων (Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) ή εργάτες γενικών καθηκόντων (Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης).
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ
Η ειδική ηλεκτρονική «αίτηση για το πρόγραμμα αυτεπιστασίας», η οποία είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Οργανισμού (http://ait.oaed.gr) υποβάλλεται αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο, στο πεδίο καταχώρισης ηλεκτρονικών αιτήσεων, από τις 09-02-2012 έως και τις 29-02-2012.
Η ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων μπορεί να πραγματοποιηθεί και μέσω των οικείων δημοτικών καταστημάτων των δήμων της Χώρας στην περίπτωση που ο εγγεγραμμένος άνεργος δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο.
ΠΩΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ Η ΑΙΤΗΣΗ
Ο άνεργος υποβάλλει μία μόνο ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής, στην οποία συμπληρώνει τα προσωπικά του στοιχεία («Επώνυμο», «Όνομα», «Όνομα Πατρός», «ΑΔΤ/Αριθμός Διαβατηρίου», «ΑΦΜ» και «ΑΜΚΑ» και ημερομηνία γέννησης), τον «Αριθμό Δελτίου Ανεργίας» του καθώς και τον αριθμό των ανήλικων τέκνων του ή τον αριθμό δελτίου ανεργίας συζύγου (στην ενότητα «Κριτήρια Κατάταξης»). Για τη βεβαίωση του αριθμού των ανήλικων τέκνων και της ταυτότητας συζύγου, ο άνεργος υποβάλλει αυτοπροσώπως στον ΟΑΕΔ, μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης του οικείου Δήμου. Στην ενότητα «Ειδικότητα - Φορείς Προτίμησης» ο άνεργος επιλέγει μία μόνο ειδικότητα πρόσληψης και συμπληρώνει κατά σειρά προτίμησης μέχρι τρεις φορείς (Δήμους) στους οποίους επιθυμεί να προσληφθεί.
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ,ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ
Οι άνεργοι που υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής στη διαδικασία πρόσληψης προσωπικού για έργα αυτεπιστασίας, κατατάσσονται στον Ετήσιο Κυλιόμενο Πίνακα Κατάταξης Ανέργων με βάση τη βαθμολογία που συγκεντρώνουν από τη μοριοδότησή τους. Η μοριοδότηση γίνεται με βάση αντικειμενικά κριτήρια: Ο άνεργος λαμβάνει δύο μονάδες μοριοδότησης ανά πλήρη μήνα συνεχόμενης εγγεγραμμένης ανεργίας για το πρώτο 12μηνο εγγραφής του στα μητρώα, μιάμιση μονάδα το μήνα για το επόμενο 12μηνο και μία μονάδα για κάθε μήνα συνεχόμενης ανεργίας για το τρίτο 12μηνο εγγραφής του στα μητρώα ανέργων, με ανώτατο όριο τους 36 μήνες. Ανάλογα με την ηλικιακή του κατηγορία ο άνεργος λαμβάνει επιπλέον 35 έως 75 μονάδες μοριοδότησης. Για καθένα από τα ανήλικα τέκνα του ανέργου λαμβάνει 6 μονάδες, ενώ εάν έχει σύζυγο άνεργο/ή μοριοδοτείται με μία μονάδα ανά πλήρη μήνα συνεχόμενης εγγεγραμμένης ανεργίας με ανώτατο όριο αυτό των 12 μηνών.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΕΤΗΣΙΟΥ ΚΥΛΙΟΜΕΝΟΥ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΑΝΕΡΓΩΝ

Ο ΟΑΕΔ κατατάσσει -με μηχανογραφικό τρόπο και κατά αλφαβητική σειρά- τους ανέργους που έχουν υποβάλει αίτηση. Στον πίνακα αναγράφεται η συνολική βαθμολογία κάθε ανέργου σε μονάδες που αντιστοιχούν στα κριτήρια κατάταξης, την ειδικότητά τους, τους φορείς στους οποίους έχουν δηλώσει ότι επιθυμούν κατά προτεραιότητα να προσληφθούν.
Ο ΟΑΕΔ επεξεργάζεται ηλεκτρονικά τις αιτήσεις των ανέργων και καταρτίζει τον προσωρινό Ετήσιο Κυλιόμενο Πίνακα Κατάταξης Ανέργων, που αναρτάται στους δικτυακούς τόπους του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr) και του ΑΣΕΠ. (www.asep.gr). Πάνω στην αρχική αυτή κατάταξη επιτρέπεται η άσκηση ένστασης στο ΑΣΕΠ από τους υποψηφίους μέσα σε προθεσμία 10 ημερολογιακών ημερών από την επόμενη της ανάρτησης στο διαδίκτυο. Στο διάστημα αυτό γίνονται από τον ΟΑΕΔ τυχόν μεταβολές που υποδεικνύονται από το ΑΣΕΠ. Στη συνέχεια συντάσσεται ο Ετήσιος Κυλιόμενος Πίνακας Κατάταξης Ανέργων, ο οποίος εγκρίνεται από το ΑΣΕΠ και αναρτάται στους δικτυακούς τόπους του ΟΑΕΔ και του ΑΣΕΠ και ο οποίος έχει ισχύ από την ανάρτησή του και μέχρι την 31η Δεκεμβρίου του έτους κατάρτισής του.
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ
Η πρόσληψη του προσωπικού για εκτέλεση έργων με αυτεπιστασία γίνεται από τους Δήμους.
Οι φορείς πρόσληψης λαμβάνουν από τον ΟΑΕΔ κωδικό ηλεκτρονικής πρόσβασης στο σύστημα ηλεκτρονικής αίτησης του ΟΑΕΔ και στη συνέχεια υποβάλλουν την ηλεκτρονική αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για πρόσληψη προσωπικού, η οποία είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Οργανισμού στο πεδίο υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων (http://ait.oaed.gr).
Η επιλογή προσωπικού πραγματοποιείται από τον οριστικό Ετήσιο Κυλιόμενο Πίνακα Κατάταξης Ανέργων, με βάση την υψηλότερη συνολική βαθμολογία των ανέργων της ζητούμενης ειδικότητας οι οποίοι έχουν δηλώσει ως προτίμηση τον οικείο φορέα.
Ο ΟΑΕΔ ενημερώνει σχετικά τόσο τους επιλεγέντες όσο και το φορέα που υπέβαλε τη σχετική αίτηση, αλλά και το ΑΣΕΠ. Ο φορέας πρόσληψης υποχρεούται να προβεί στην πρόσληψη των επιλεγέντων εντός προθεσμίας 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία ενημέρωσής του.
ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ
Όσοι άνεργοι προσλαμβάνονται μέσω του προγράμματος διαγράφονται από τον Ετήσιο Κυλιόμενο Πίνακα Κατάταξης.
Επιλεγέντες οι οποίοι δεν αποδέχονται τη θέση απασχόλησης ή προσληφθέντες οι οποίοι αποχωρούν οικειοθελώς από τη θέση πριν από τη λήξη της σύμβασης εργασίας διαγράφονται οριστικά από τον Ετήσιο Κυλιόμενο Πίνακα Κατάταξης Ανέργων.
Εάν ο αριθμός των ημερών ασφάλισης στο φορέα πρόσληψης δεν υπερβαίνει το όριο των 135 ημερών εντός του ίδιου ημερολογιακού έτους, ο ΟΑΕΔ επανεγγράφει τον άνεργο στον ισχύοντα Ετήσιο Κυλιόμενο Πίνακα Κατάταξης Ανέργων με τα ίδια αρχικά κριτήρια εγγραφής.
ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ
Τα δικαιολογητικά που απαιτείται να προσκομίσουν οι άνεργοι (π.χ. τίτλοι σπουδών, άδεια άσκησης επαγγέλματος, αποδεικτικά στοιχεία εμπειρίας) υποβάλλονται στο φορέα πρόσληψης, μόνο στην περίπτωση που ο άνεργος επιλεγεί για πρόσληψη και όχι στην αρμόδια Υπηρεσία (ΚΠΑ2) του ΟΑΕΔ.

Αναλυτικότερη πληροφόρηση περιλαμβάνεται στο σχετικό κείμενο της Δημόσιας Πρόσκλησης.

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Ο Δήμος, οι Σύλλογοι και η πίτα.

(πρώτη δημοσίευση "Υπέρβαση")
Αφιερωμένη στους φορείς, τους πολίτες και τους συλλόγους του Δήμου Ωρωπού -τους οποίους και ήθελε να τιμήσει- ήταν η κοπή της πίτας της δημοτικής αρχής, μια καλή εκδήλωση-πρωτοβουλία του δημάρχου ώστε να βρεθούν στον ίδιο χώρο και να κόψουν μαζί την πίτα τους όλοι οι σύλλογοι του Δήμου.
Οι οποίοι είναι γύρω στους 200-300 (σύμφωνα με τα λεγόμενα του Δημάρχου) και φυσικά δεν είναι δυνατόν να παρίσταται κανείς σε 200 πρωτοχρονιάτικες εκδηλώσεις μέσα σ’ ενάμιση μήνα!!
 Ο Δήμαρχος μίλησε για συνεργασία του Δήμου με τους Συλλόγους ακόμα και για την πρόθεση της δημοτικής αρχής να δεχθεί απ’αυτούς υποδείξεις. Στην συνέχεια έκανε σύντομο απολογισμό του έργου του πρώτου έτους της Καλλικράτειας δημοτικής αρχής. Έπειτα πήραν το “κομμάτι” τους οι επίσημοι και… τέλος οι Σύλλογοι….
 Προσωπικά, σαν απλός δημότης που παρευρέθηκε στην εκδήλωση ένιωσα πολύ πιο βολικά απ’το αν ήμουν Πρόεδρος Συλλόγου.  Mου προσέφεραν καφέ και βασιλόπιτα ενώ καθόμουν άνετα σε τραπέζι, κι αποχώρησα μαζί με τους επισήμους και τον περισσότερο κόσμο όταν άρχισα να “χάνομαι στην μετάφραση” των ονομάτων των Συλλόγων.
Oι Πρόεδροι των Συλλόγων, όρθιοι και στη σειρά, περίμεναν καρτερικά ν’ακουστεί το όνομα του Συλλόγου τους για να πάρουν το κομμάτι τους ενώ οι κυρίες που είχαν αναλάβει την κοπή της πίτας έκαναν αγώνα δρόμου ώστε να προχωρά γρήγορα η διαδικασία.
Η εντύπωση που αποκόμισα ήταν πως ο Δήμαρχος προσπάθησε ειλικρινά να κάνει μια πρωτότυπη  κίνηση να προσεγγίσει τους Συλλόγους (τιμώντας τους) όμως στην πράξη ένα τέτοιο εγχείρημα έχει σοβαρές πρακτικές δυσκολίες που - μέσω της εμπειρίας - μπορούν, ίσως, στο μέλλον, να ξεπεραστούν.
Σ’ αυτό το σημείο θέλω να γράψω δυό λόγια στα μέλη των συλλόγων (άλλωστε είμαι κι εγώ μέλος ) και στους Προέδρους τους:
Όταν δημιουργείται ένας Σύλλογος έχει συγκεκριμένους εξωραϊστικούς – πολιτιστικούς ή άλλους κοινωφελείς σκοπούς. Η συνεργασία με τις αρχές του τόπου, φυσικά, είναι απαραίτητη.
 Δεν πρέπει όμως να μεταλλάσσεται συχνά άθελά μας και χωρίς να το συνειδητοποιούμε σε αυτοσκοπό.
Οι δημοτικοί άρχοντες έχουν κι εκείνοι συγκεκριμένη δουλειά και υποχρεώσεις ο καθένας ανάλογα με την θέση που κατέχει.
Κανείς δεν μπορεί να παρεξηγήσει έναν αιρετό που δεν μπόρεσε να παραβρεθεί σε 200 εκδηλώσεις μέσα σε 45 μέρες!
Ίσως, στους καιρούς που ζούμε, θα έπρεπε να βρισκόμαστε περισσότερο μεταξύ μας τα μέλη των συλλόγων, να συζητάμε και να προγραμματίζουμε τους στόχους μας, να αλληλοστηριζόμαστε όσο πιο ενεργά γίνεται, να είμαστε ενωμένοι, να κόβουμε τις πίτες μας και να προχωράμε.
Όσο για την εξουσία οι δρόμοι μας θα συναντηθούν θέλουμε δεν θέλουμε στην διαχείριση των προβλημάτων και στην προσπάθεια αναβάθμισης του τόπου μας.
Άλλωστε εμείς οι πολίτες – δημότες, τα μέλη των συλλόγων, είμαστε η βάση για κάθε αιρετή αρχή κι αυτό δεν αλλάζει.    

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Βασίλης Οικονόμου: "Η Δημοκρατική Παράταξη μπορεί να ανασυγκροτηθεί".


(Συνέντευξη του ανεξάρτητου Βουλευτή Αττικής (Ελεύθεροι Πολίτες), Βασίλη Οικονόμου στην εφημερίδα «ΜΕΤΡΟ» και τον δημοσιογράφο Γιώργο Κατσίγιαννη 31-01-2012)

•    Γιατί με τον Φώτη Κουβέλη και όχι με τον επόμενο Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ...?
Με τον Φώτη Κουβέλη συμφωνούμε στις αρχές και τις αξίες που πρέπει να διέπουν την ενωμένη κεντροαριστερά. Συμφωνήσαμε σε μια νέα πορεία για το ξεπέρασμα της κρίσης που θα στηρίζεται στην κοινωνική δικαιοσύνη, αλληλεγγύη και ευαισθησία, πέρα και μακριά από τις αδιέξοδες πολιτικές του μνημονίου. Ο κ Παπανδρέου ότι είχε να μας πει, μας το είπε εδώ και δύο χρόνια οδηγώντας την πατρίδα και τον λαό στην απόγνωση και την μιζέρια. Οι υπόλοιποι της ηγετικής του ομάδας απλά τον παρακολουθούσαν, άβουλοι και πειθήνιοι στις απελπιστικά άστοχες επιλογές του. Το ΠΑΣΟΚ στις επόμενες εκλογές θα εισπράξει την βαριά καταδίκη του από τον λαό για τις τραγικές του αποφάσεις και αυτό δεν θα μπορέσει να το αλλάξει κανένας (διαβασμένος ή αδιάβαστος…)
•    Η συνεργασία είναι ευκαιριακή και για λόγους εκλογικής σκοπιμότητας?
Η συνεργασία είναι αποτέλεσμα διαβούλευσης μηνών και προέκυψε επί συγκεκριμένων προγραμματικών δεσμεύσεων. Πιστεύουμε ότι η Μεγάλη Δημοκρατική Παράταξη μπορεί να ανασυγκροτηθεί και να προσφέρει στον ελληνικό λαό μια ρεαλιστική εναλλακτική πρόταση διακυβέρνησης. Όπως θα καταλάβετε και στην πορεία, ούτε ευκαιριακή είναι ούτε εξυπηρετεί κάποια εκλογική σκοπιμότητα. Πιστεύουμε στην ενότητα και στην κοινή δράση όλων των δυνάμεων που αντιλαμβάνονται τα αδιέξοδα του Μνημονίου και αναζητούν να θέσουν τις προτάσεις τους για το ξεπέρασμα της κρίσης. Πιστεύουμε ότι πρέπει να διατηρήσουμε τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό της χώρας και να προβούμε σε λύσεις που θα υιοθετούνται από τις προοδευτικές δυνάμεις της Ευρώπης. 
•    Ήταν αποτέλεσμα “αντιμνημονιακής” ταύτισης?
Η «αντιμνημονιακή» ταύτιση είναι μόνο ένα σημείο στην συνάντησή μας και τη συνεργασία μας. Γνωρίζοντας ότι υπάρχουν περιθώρια διαμόρφωσης εναλλακτικής πρότασης διακυβέρνησης καθίσαμε στο τραπέζι του διαλόγου και διαμορφώσαμε το προγραμματικό πλαίσιο της συνεργασίας μας, με το οποίο πιστεύω ότι θα συμφωνήσει κάθε προοδευτικός πολίτης. Εμείς δεν ανήκουμε στις πολιτικές δυνάμεις που αρκούνται στην αντίδραση και στην καταψήφιση μόνο αυτής της πολιτικής. Δεν μας εκφράζει και δεν απαντά στα προβλήματα αυτή η προσέγγιση. Εμείς καταθέτουμε και τις επόμενες ημέρες θα το δείτε καθαρά, προτάσεις διακυβέρνησης που θα μας βγάζουν από τα αδιέξοδα χωρίς να απαιτείται η διάλυση της ελληνικής κοινωνίας και η εξαθλίωση της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού
•    Ποιο μήνυμα στέλνετε στους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ εν όψει των νέων μέτρων που θα κληθούν να ψηφίσουν στην Βουλή?
Έστω και τώρα να αντιληφθούν τις συνέπειες της ψήφου τους για την πλειοψηφία του ελληνικού λαού και να σταθούν ενώπιον της ιστορίας. Δεν αρκεί πλέον να ψιθυρίζουν τις διαφωνίες τους και την ίδια στιγμή να ψηφίζουν όλα τα βάρβαρα μέτρα που απαιτούν οι δανειστές μας. Σήμερα είναι η ώρα της ευθύνης και με  την στάση μας όλοι  θα λογοδοτήσουμε στην ιστορία και στα παιδιά μας για τις πράξεις μας…