Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Προς την συντακτική ομάδα.

 Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου το πρώτο φύλλο ενός νέου περιοδικού εντύπου με τον τίτλο "αντιστέκομαι".
Ξεφυλλίζοντας το έντυπο, με χαρά και απογοήτευση συγχρόνως, είδα στην  σελίδα 8 σχεδόν ολόκληρη την ανάρτησή μου (με τις φωτογραφίες και μέρος από το κείμενο!!! κάτω από τις φωτό)  για την κατάληψη της ΔΕΗ Ωρωπού στις 15 Φεβρουαρίου 2012.
Πιστεύω πως τα blogs είναι -μέσα στην λαίλαπα ανελευθερίας που θέλουν να μας επιβάλουν τα κέντρα εξουσίας  που μας διοικούν- μια όαση ελεύθερης διακίνησης ιδεών, απόψεων και εικόνων ενώ με χαροποιεί να εκτιμούν την δουλειά μου και να την δημοσιεύουν έντυπα μέσα.
Αυτό που αποτελεί ηθικό παράπτωμα για μένα είναι η έλλειψη αναφοράς στην πηγή της δημοσίευσης.
Και η απογοήτευση είναι μεγαλύτερη όταν στο έντυπο βασικοί συντάκτες είναι στελέχη που ανήκουν στον χώρο της προοδευτικής αριστεράς του Ωρωπού.
 Κι αυτό γιατί η προοδευτική αριστερά είναι σκεπτόμενη και παραδοσιακά....δημοκρατική. Και οι πολιτικές διαφωνίες κι ο διάλογος είναι δείγμα δημοκρατίας.
Τον λόγο που απέφυγαν την αναφορά δεν τον γνωρίζω ακριβώς έχω όμως να πω το εξής:
Φίλοι μου εκτιμώ τους αγώνες σας και σας λέω πως
σε λίγο ίσως καιρό μπορεί να δούμε όχι μόνο την χώρα μας αλλά και την Ευρώπη, τον τόπο που γεννήθηκε και πρωτοεφαρμόστηκε η δημοκρατία, οι θεωρίες για κοινωνική δικαιοσύνη κι η ελευθερία, να γίνεται θυσία στον βωμό των αγορών.
Πόσο ασήμαντες θα φαίνονται τότε οι δικές μας πολιτικές διαφορές.......

 


  

Δεν υπάρχουν σχόλια: