Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Η 'παγίδα' μιας ταπεινής (και αυτονόητης) εξυπηρέτησης.

Είμαι κάτοικος περιοχής του τέως Δήμου Ωρωπίων. Πριν από λίγες μέρες σε γειτονικό στο σπίτι μου δρόμο ο Δήμος εγκατέστησε κολώνες με φώτα ...πολλές κολώνες με φώτα για την εξυπηρέτησή μας, με μεσολάβηση -είπαν κάποιοι- τοπικού δημοτικού συμβούλου της συμπολίτευσης. Λίγο πριν τις εκλογές θα μας βουλώσουν και τις λακκούβες απ' τον δρόμο, έτσι λοιπόν θα τους ξαναψηφίσουμε επάξια το 2014. Για μερικές λάμπες και λίγο τσιμέντο...Γιατί; γιατί μετά από κουβέντα διαπίστωσα πως οι αγαπητοί μου γείτονες δεν γνωρίζουν τι θα πει 'απ' ευθείας ανάθεση', 'οικονομική επιτροπή', οικονομική αυτονομία των Νομικών Προσώπων του Δήμου να αναθέτουν δουλειές, δεν τους απασχολούν τα έργα, ο βιολογικός, η ύδρευση στον Αυλώνα και τις άλλες περιοχές.
Οι συντοπίτες μου είναι χαμένοι στα προβλήματα της κρίσης που προκάλεσε η δική τους αδιαφορία για όλα τα παραπάνω χτίζοντας έναν ιδανικό φαύλο κύκλο.
Κουραστική είναι και η συμπεριφορά του Προέδρου του Εξωραϊστικού μας Συλλόγου που γοητεύεται από τον εκάστοτε Δήμαρχο... τον πρώην... τον νυν... τον επόμενο... Τον καλεί σε πίτες, συνεστιάσεις, τον επαινεί και τον παίρνει πάντα για Χρόνια Πολλά στην γιορτή του.
Ίσως τελικά να είμαστε άξιοι της μοίρας, της αδιαφορίας και του ψιλοβολέματός μας. Έχω πάψει να ελπίζω σε πολλά για τον Ωρωπό μας και φταίμε εμείς και κανείς άλλος.

Γ.Π 
Κάτοικος Δημοτικής Ενότητας Ωρωπίων   

Δεν υπάρχουν σχόλια: