Τετάρτη 3 Μαΐου 2017

Ανοιχτή επιστολή του δημάρχου Θ. Ρούσση προς τον ανεξάρτητο δημοτικό σύμβουλο, Α. Γαζβινιάν.


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΩΡΩΠΟΥ ΘΩΜΑ ΡΟΥΣΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ, κ. ΑΝΔΡΕΑ ΓΑΖΒΙΝΙΑΝ.

Αγαπητέ Ανδρέα,
Θα μπορούσα με ευκολία να απαντήσω στα όσα μου καταλογίζεις, ξέροντας ότι έχω τις απαντήσεις. Αλλά δεν θα το κάνω. Και αυτή είναι η διαφορά μας. Εγώ σέβομαι την κοινή μας πορεία και τον αγώνα, με πράξεις. Έτσι, επιλέγω την σιωπή. Εξάλλου, όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας. Ούτε εσύ, ούτε εγώ μπορούμε να αλλάξουμε αυτά που όλοι γνωρίζουν για τον καθένα μας.

Όσον αφορά την ηθική και κοινωνική μου αξία και την αντίληψή μου περί δικαίου, τα οποία χωρίς κανένα σεβασμό προσπάθησες να θίξεις, έχω να σου πω αυτό που πολύ καλά γνωρίζεις πρώτος εσύ, ότι στα 23 χρόνια της αυτοδιοικητικής μου πορείας, άδικος και ανήθικος δεν υπήρξα ποτέ μέχρι σήμερα. Εσύ, δε, είσαι ο τελευταίος που θα μπορούσες να με κρίνεις.
Η γνώση και η εμπειρία σου στην αυτοδιοίκηση, που όπως λες διαθέτεις, δεν σε βοήθησαν να διαχειριστείς τον θυμό σου, επειδή δεν ανανεώθηκε η θητεία σου ως Αντιδήμαρχος Ωρωπίων – Οικονομικών και δεν πήρες την θέση του Προέδρου της Κ.Ε.Δ.Ω., την οποία απαίτησες. Αυτός είναι ο ένας και μοναδικός λόγος της ανεξαρτητοποίησής σου.
Πάντα πίστευες, ότι η θέση του Αντιδημάρχου προσθέτει κύρος σε αυτόν που την κατέχει. Έκανες λάθος, γιατί γνώριζες, ότι για μένα, όλοι οι Δημοτικοί Σύμβουλοι είτε είναι Αντιδήμαρχοι είτε όχι, είναι ισάξιοι. Ακόμα και οι υποψήφιοι της παράταξής μας που δεν εξέλεγησαν.
Φίλε Ανδρέα,
Τελειώνοντας, θα ήθελα να τονίσω, ότι την «πόρτα της δημαρχίας» μου την άνοιξε ο λαός του Ωρωπού, ο οποίος, με την ψήφο του, έκανε και την επιλογή του.
Ωστόσο, είναι γνωστό, ότι οι αποφάσεις που παίρνουμε στην ζωή έχουν κόστος και συνέπειες. Έχουν αποτελέσματα, αξιολογούνται και μας χαρακτηρίζουν.
Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις.

Ωρωπός, 2 Μαΐου 2017
Θωμάς Δημ. Ρούσσης

Δήμαρχος Ωρωπού

Δεν υπάρχουν σχόλια: