Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Πρώτα η Ελλάδα.

Του Κώστα Γιαννακάκη

Η κοινωνική κρίση έχει φέρει την οικονομική και την περιβαλλοντική κρίση. Στην Ελλάδα η ζωή έχει γίνει δύσκολη. Για να δούμε φως στην άκρη του τούνελ ,για να έρθει το χαμόγελο  στα χείλη των Ελλήνων χρειάζεται ‘’εθνική ενότητα.’’  Την  άποψη  μου την έλεγα και πριν τις εκλογές του 2012.Δυστυχώς βγήκα αληθινός. Απόδειξη ότι από το 2012 μέχρι τώρα ο φτωχός έγινε φτωχότερος.
Την ίδια γνώμη έχω και τώρα.  Τι έλεγα λοιπόν τότε?  Έλεγα ότι για να βγούμε από την κρίση είναι επιτακτική ανάγκη ,όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται  για το καλό της  Ελλάδας, για το μέλλον των παιδιών, να βρούμε ανθρώπους  ικανούς, έντιμους, να γίνει κυβέρνηση εθνικής ενότητας. Να βοηθήσουμε όλοι, να νοικοκυρευτεί η  Ελλάδα.  Μετά αφού έχουμε γίνει σοφότεροι να γίνουν και εκλογές. Εγώ ότι λέω το αποδεικνύω στην πράξη.  Το 2009 ήμουν υποψήφιος βουλευτής  με τους οικολόγους πράσινους και πήγα πολύ καλά.  Το 2012 δεν δέχθηκα να είμαι υποψήφιος, το ίδιο έκανα και τώρα.  Πιστεύω ότι για να είμαστε ήσυχοι με τη συνείδηση μας πρέπει να αγωνιζόμαστε για το γενικό συμφέρον και όχι για το ατομικό.
Εύχομαι να διαψευσθώ, αλλά φοβάμαι ότι μετά και από αυτές τις εκλογές θα πάμε από το κακό στο χειρότερο.





Σκέφτομαι άρα υπάρχω!  Καρτέσιος!

Γιαννακάκης Κώστας

Οικολόγος




Δεν υπάρχουν σχόλια: