Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Νέα Ανοικτή επιστολή του Βασίλη Λέκκα προς τον Δήμαρχο Ωρωπού.



26/4/2013


6η ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΑΠΟ                                                    ΠΡΟΣ
ΛΕΚΚΑ ΒΑΣ.                                    ΔΗΜΑΡΧΟ ΔΗΜΟΥ ΩΡΩΠΟΥ
ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟ                           κ. ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟ ΙΩΑΝ.

ΚΟΙΝ.:  1)  ΠΡΟΕΔΡΟ Δ.Σ. κ. ΑΝΥΦΑΝΤΗ ΚΩΝ.

                (ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΛΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
                  ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΡΘΡΟ 4 ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
                  ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Δ.Σ.)

                2)             ΤΟΠΙΚΟ ΤΥΠΟ

ΘΕΜΑ:  «ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΑ ΤΗ
                ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗΣ
                ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ, ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ
                ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ
                 ΔΗΜΟΥ»

Κύριε Δήμαρχε,



Η προγραμματισμένη συνάντηση που είχαμε στο γραφείο σας την 24/4/2013 παρουσία και υπηρεσιακών παραγόντων με θέμα συγκρότηση και λειτουργία της επιτροπής συντήρησης επισκευής και παραλαβής οχημάτων/ μηχανημάτων, πραγματοποιήθηκε μετά από πέντε ανοικτές επιστολές μου και έχοντας περάσει το διάστημα των τριών μηνών περίπου από την 30/1/2013 που αναδείχθηκα με κλήρωση υπεύθυνος Δημοτικός Σύμβουλος για την παραπάνω επιτροπή.  

Δυστυχώς όμως δεν είχε τη τύχη  αυτή η συνάντηση να ολοκληρωθεί διότι αποχωρήσατε με τον οικονομικό Διευθυντή του Δήμου για άλλη υποχρέωση.



Στην ολιγόλεπτη συζήτηση αναφερθήκατε στις επιστολές μου και δεχθήκατε, εκτός των άλλων, πως είναι άμεσα απαραίτητο να λειτουργήσει το γραφείο κίνησης.

Σε ερώτησή μου ποια είναι η σχέση της επιτροπής στον οικονομικό τομέα ως προς τη συντήρηση και επισκευή των οχημάτων/μηχανημάτων του Δήμου και μετά την τοποθέτηση των Διευθυντών Οικονομικών και Τεχνικών Υπηρεσιών με διαβεβαιώσατε ότι η επιτροπή δεν είναι αρμόδια ως προς τα οικονομικά.  Γι΄αυτά είναι αρμόδια η οικονομική επιτροπή του Δήμου και ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος.



Στη συνέχεια μετά την αποχώρησή σας και κατά την επίσης ολιγόλεπτη συζήτηση μετά των υπολοίπων παρευρισκομένων  στο αίτημά μου για παράδοση και παραλαβή από την αποχωρούσα επιτροπή, διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο να μας παραδώσουν και αποφασίστηκε να μας παραδοθεί ένας φάκελος με τις εντολές προς το συνεργείο.



Μετά τα παραπάνω και κρίνοντας ότι ο χρόνος των τριών μηνών είναι μεγάλος που δεν έχουμε ανταποκριθεί στις οικονομικές μας υποχρεώσεις έναντι του συνεργείου που ο Δήμος έχει σύμβαση σας γνωρίζω ότι θα υπογράψω με κάθε επιφύλαξη το σύνολο των εντολών από το σημερινό τυπικό γραφείο κίνησης του Δήμου έως και την 30/4/2013.



Από αρχές Μαΐου 2013 για να λειτουργήσει η επιτροπή είναι άμεσα απαραίτητο:

1.     Να συγκροτηθεί και να λειτουργήσει το Γραφείο Κίνησης με υπεύθυνο προϊστάμενο μηχανικό Π.Ε. ή Τ.Ε.

2.     Να αντικατασταθεί ο ένας εκ των δύο υπαλλήλων της επιτροπής με έναν άλλο που να έχει κατάλληλη ειδικότητα (μηχανολόγος, ηλεκτρολόγος) σύμφωνα με το άρθρο 67 του Π.Δ. 28/1980.  

3.     Οι κ. Διευθυντές του Δήμου καθώς επίσης και οι κ. Αντιδήμαρχοι να ανταποκριθούν στα ζητούμενα με τις επιστολές μου.

4.     Ο νομικός σύμβουλος του Δήμου να απαντήσει εγγράφως κατά πόσο είναι νόμιμο ο ίδιος υπάλληλος να είναι υπεύθυνος στο γραφείο κίνησης εκδίδοντας το δελτίο επισκευής συντήρησης και παράλληλα να είναι και μέλος της αρμόδιας επιτροπής η οποία είναι υπεύθυνη για την ανάθεση στο συνεργείο για τη συντήρηση ή επισκευή του οχήματος /μηχανήματος.



Με τιμή,




Βασίλης Λέκκας

                                

Δεν υπάρχουν σχόλια: