Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Βαρβάρα Τοτόμη: Δεν δέχομαι τις ίντριγκες...

Αγαπητοί κύριοι

Δεν γνωρίζω σχεδόν κανέναν σας. Επι το πλείστον ασχολούμαι με τη δουλειά μου, με την τέχνη και με το να προσπαθώ να διδάξω στα παιδιά μου παιδεία και ιδανικά μήπως και η επόμενη γενιά τα καταφέρει καλύτερα απο εμάς...
Μέσα σε αυτά τα πλαίσια έστειλα με τη "χαρά της δημιουργίας" πέρυσι τέτοια εποχή την εθελοντική συμμετοχή μου στον Δήμο για τον διαγωνισμό του "Ιδιαίτερου Δηλωτικού Σήματος". Σχέδόν 10 σχέδια μοντέρνα και κλασσικά.
Με πολύ χαρά έμαθα ότι ένα απο αυτά επιλέχθηκε παμψηφεί.
Ένιωσα όμορφα γιατί τα δούλεψα αχόρταγα και με πάθος σχεδόν 20 ημέρες, που τις στέρησα απο την οικογενειά μου.

Σήμερα, ένα χρόνο μετά, νιώθω απογοήτευση.
Θέλησα να δράσω εθελοντικά μέσα απο αυτό που ξέρω να προσφέρω καλύτερα, την δουλεία μου,
αυτό που κάνω 20 χρόνια επαγγελματικά.
Θέλησα να το κάνω όλοψυχα, αφενός για να δώσω παράδειγμα εθελοντισμού και αφετέρου γιατί ήταν για μένα μια πρόκληση.

Δέχομαι την κριτική και απόρριψη ως διαδικασίες στον δρόμο της ζωής.
Με τον ίδιο τρόπο θα δεχθώ και την οποιαδήποτε απόφαση εφόσον είναι δίκαιη.
Δεν δέχομαι όμως τις ίντριγκες, τα κόμπλεξ, τις δολοπλοκίες, τις αυλές και την λάσπη και ιδιαίτερα σε επαγγελματικό επίπεδο. Θα δεχόμουν με άνεση την κριτική αλλά δεν μπορω να δεχθώ τέτοια λάσπη για τη τη δουλεια που κάνω εδώ 20 χρόνια!

Θεωρώ οτι ο αξιόλογος κ. Γιαμαρέλος (τον οποίο γνώρισα πέρυσι και εκτίμησα για την αξιοπρέπεια του και όχι μόνο
διότι η κοινωνική επαφή μαζί του είναι ποιητική) εκθέτει μια κατάσταση και μιά εικόνα γκρίζα.
Λυπάμαι που η προσπάθεια του κ. Γιαμαρέλου για την ανάδειξη του Αμφιαράειου βρίσκει στον δρόμο της
"λακούβες" από ανώνυμους...

Διαβάστε την έκθεση του και βγάλτε τα συμπερασματά σας...

Εφόσον αποδειχθεί κάτι τέτοιο θα είναι λαβή για εμένα
να αφήσω στην άκρη τα πινέλα μου και να γίνω εθελόντρια "καθαρίστρια" του Δήμου.
Με τον ίδιο τρόπο που κάνω διαφήμιση μπορώ να κάνω και δυσφήμιση όμως με αυτές τις πράξεις οι υπέυθυνοι αυτής της θλιβερής κατάστασης δυσφημίζονται μόνοι τους.
Ο κόσμος, βλέπει, ακούει και κρίνει πια!

Σας εκθέτω και την απόψη της επισημης ιστοσελίδας του Αρχαιολογικού Μουσείου Αθηνών για την αναθεματική πλάκα του Αρχινοου που ανηκει στα εκθεματά της...  μιας και είμαι και ανιστόριτη... χα χα!

http://arch-museum.uoa.gr/archeology/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=35&collection=ek&p=2



Ευχαριστώ όλους όσους με την ψήφο σας στον διαγωνισμό του σήματος δώσατε περαιτέρω αξία στην δουλειά μου και με τιμήσατε.

Όποιος επιθυμεί μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου για να ανταλλάξουμε απόψεις ή να πίουμε καφέ στο ωραίο μας Καπανδρίτι.


Με εκτίμηση
Βαρβάρα Τοτόμη
Αrt Director


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Κυρία Τοτόμη τό πρόβλημα δέν είσθε εσείς Αλλα αλλά ή αδιάφανη διαδικασία τού κυρίου γιαμαρέλου,,,,