Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Κωνσταντίνα Οικονόμου: "Παρακατιανό αποπαίδι" το Καπανδρίτι.

Αγαπητοί μου Συμπολίτες,
 
Όταν μου ζητήθηκε να ασχοληθώ με τα κοινά του τόπου μας, το έκανα με μεγάλη ευχαρίστηση, γιατί πρόθεση μου ήταν και είναι να συνεισφέρω και εγώ ώστε να πάει το Καπανδρίτι ακόμη πιο μπροστά.
Με τιμήσατε με την ψήφο σας και με την εμπιστοσύνη που μου δείξατε, εκλέχθηκα Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου.
Τότε φυσικά δεν γνώριζα πως ο μεγάλος Καλλικρατικός Δήμος για τον κύριο Οικονομάκο ήταν μόνο ο παλιός Δήμος Ωρωπίων και οι "αυλικοί" του, οι υπόλοιποι Δήμοι και Κοινότητες που συνενώθηκαν.
Αυτό το κατάλαβα στην πορεία και το σήμερα αποτελεί μια απογοητευτική πραγματικότητα για όλους εμάς που αγαπάμε το χωριό μας και πιστεύουμε στις δυνατότητες που έχει.
Αυτές τις δυνατότητες του δικού μας χωριού,η σημερινή Δημοτική Αρχή κάνει ιδιαίτερες προσπάθειες να τις χειραγωγήσει,σύμφωνα με ξένα προς το Καπανδρίτι συμφέροντα και πολιτικές και έτσι αποφάσισε πώς το Τοπικό μας Συμβούλιο της είναι εμπόδιο.
Γι΄αυτό ακριβώς και του στέρησε ακόμη και τη στέγη,πέρα βέβαια από τις άλλες αρμοδιότητες που του δίνει ο νόμος,να προτείνει και να δημιουργεί,προασπίζοντας τα συμφέροντα της Τοπικής του κοινωνίας.
Ο κύριος Οικονομάκος και ο κύριος Σωτήρχος όμως,δεν γνωρίζουν πως για να πάει μπροστά ένας τόπος και για να δικαιωθούν στους συμπολίτες μας που τους τον εμπιστεύτηκαν,δεν καλούν τον τόπο και τους ανθρώπους του να τους υπηρετούν!
Αυτό δηλαδή που,δυστυχώς,κάνουν σήμερα.
Αντιθέτως,οι ίδιοι οφείλουν με συλλογική προσπάθεια να τον υπηρετήσουν και πάντα μέσα στα πλαίσια της νομιμότητας και της ηθικής.
Τέτοια προσπάθεια όμως απο τη Διοίκηση του κυρίου Οικονομάκου και του Τοπικού Αντιδημάρχου, δεν υπάρχει και το Καπανδρίτι μας, απο "άρχοντας" στην περιοχή της Βόρειας Αττικής έγινε "παρακατιανό" και "αποπαίδι".
Ένας ακόμη τόπος, που συμπληρώνει το πάζλ της αλαζονικής εξουσίας κάποιων ανθρώπων.
Σ΄αυτή την απαξιωτική πραγματικότητα,εγώ θα αντισταθώ γιατί αυτό μου ταιριάζει ως άνθρωπος με ιδανικά και αρχές.
Γιατί επιθυμώ το χωριό μας να διατηρήσει την αξία και την αίγλη του.



Με εκτίμηση
Κωνσταντίνα Οικονόμου
Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Καπανδριτίου

Δεν υπάρχουν σχόλια: