Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Η Ευαγγελία Αφθονιάτη, επίσημα με την "Δυναμική Πολιτεία".

Η επιλογή μου να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο της δημοτικής παράταξης "Δυναμική Πολιτεία", προήλθε μετά από ώριμη σκέψη και αποτελεί για μένα τιμή και συνάμα πρόκληση να ανταποκριθώ στις μεγάλες απαιτήσεις που επιβάλλει -συνολικά για τον Δήμο μας- η περίοδος που διανύουμε. 
Για να μπορούμε να ατενίσουμε το μέλλον με ελπίδα, αισιοδοξία και χωρίς φόβο, 
απαιτείται ρήξη με τα κακώς κείμενα του παρελθόντος, 
νέα πρόσωπα, 
νέες ιδέες, 
νέες πρακτικές και ήθος. 

Στο πρόσωπο του Γιώργου Γιασημάκη , επικεφαλής της "Δυναμικής Πολιτείας ", έχει βρεθεί η "χρυσή τομή" ανάμεσα στην εμπειρία και την καινοτομία, 
τη γνώση και το σχέδιο, 
την εργατικότητα και το αποτέλεσμα.

Ζω και κινούμαι στον τόπο μου, συμμετέχω και συμβάλλω σε κάθε συλλογική κίνηση και δεσμεύομαι από τη μεριά μου να υπηρετήσω τον Δήμο Ωρωπού και τους συμπολίτες μου, συμβάλλοντας με όλες τις δυνάμεις μου, τις γνώσεις και την αστείρευτη διάθεση για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο, 
ώστε η Δυναμική Πολιτεία να είναι η παράταξη που θα δημιουργήσει ένα σίγουρο και καλύτερο αύριο για εμάς και τα παιδιά μας. 

Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη 

Ευαγγελία Αφθονιάτη
Ανεξάρτητη Σύμβουλος  Τοπικου Διαμέρισματος Νέων Παλατίων

Δεν υπάρχουν σχόλια: