Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Λίγα λόγια από τον Στέλιο Κοροβέση για την υποψηφιότητα του.


  ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ


   Γεννήθηκα στον Ωρωπό, αποφοίτησα από το λύκειο Αυλώνα, σπούδασα πολιτικές επιστήμες (είμαι τελειόφοιτος και νομικής), εργάστηκα στην ΕΡΤ και διατέλεσα τρείς τετραετίες, από το 1991 έως το 2002, δήμαρχος Αγ. Στεφάνου.

  Με αυτή μου την ιδιότητα εκλέχτηκα στο Δ.Σ. της Τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων Αττικής και μετά το τέλος της θητείας μου στο ΔΣ των «εν ενεργεία και διατελεσάντων δημάρχων Αττικής».

  Από αυτή τη διαδρομή, την κριτική για το ήθος μου, για τις όποιες επιτυχίες και τα όποια λάθη, τα έχω εναποθέσει στην ασφαλή κρίση των συμπολιτών μου.

   Θέλω πάντως να πιστεύω ότι η διεύρυνση και η εμπειρία αυτής της διαδρομής  είναι εφόδιο και πολύτιμος σύμβουλος στα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ανατ. Αττική

   Φίλε και φίλη,

   Έχω επίγνωση των δυσκολιών που περνούν οι συμπολίτες μας και οι θεσμοί. Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι πως θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις για να μειωθούν.

  Συμπολίτες, 
 Από αυτή την υπόσχεση παίρνω τη δύναμη και το θάρρος να ζητήσω την υποστήριξη σας. 




ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ


 ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΗ ΡΕΝΑ ΔΟΥΡΟΥ

  -Γιατί δεν θέλω να επιβραβεύσω αλλά να αποδοκιμάσω όσους με την πολιτική τους μας έφεραν ως εδώ.

  -Γιατί δεν επιτρέπω η απογοήτευση - από αυτούς που κάποτε υποστήριξα - να με καταστήσει αδρανή, αδιάφορο και παθητικό.

  -Γιατί, σε αυτό το χώρο της αριστεράς, θέλω να επιστρέψω μέρος της εμπιστοσύνης και της υποστήριξης που μου παρείχε και στα 12 χρόνια της δημαρχιακής μου θητείας.

  -Γιατί, ως δήμαρχος, την διεύρυνση την υπηρέτησα και δεν την φοβήθηκα.

  -Γιατί η συμμετοχή μου δεν προσβάλλει αφού από τη μακρόχρονη διαδρομή μου στα κοινά τίποτα δεν έχω να κρύψω και να φοβηθώ.

  -Γιατί η εμπειρία μου στην αυτοδιοίκηση μπορεί να είναι χρήσιμη και ωφέλιμη στα μεγάλα προβλήματα της Ανατολικής Αττικής.

 -Γιατί έχω μάθει να προσπαθώ.
 -Γιατί σε αυτή την προσπάθεια εμπιστεύομαι τη Ρένα Δούρου

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

O Πασόκος μπήκε υποψήφιος με το ψηφοδέλτιο των Νεοπασόκων... Καμμία έκπληξη. ΣΥΡΙΖΑ=ΝΕΟ ΠΑΣΟΚ

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΑ ΛΕΣ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ Ν.Δ Ε;

Ανώνυμος είπε...

ΨΗΦΙΣΕ ΟΤΙ ΘΕΣ... ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΕΩ

Ανώνυμος είπε...

o protos anonymos gia dysarestimenos pasokos poy thn ekane gia xrysh aygh mou fainetai. kati tetoious eixame sto PASOK kai pigame kata diaolou!!!!!!!!!!!!!