Το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αττικής θα καθορίσει την ζωή μας και την ανάπτυξη του Δήμου μας και της Αττικής για τις επόμενες δεκαετίες. Οι προσεγγίσεις και οι προτάσεις πρέπει να καταλήγουν σε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για το τι είδους ανάπτυξη χρειαζόμαστε και θέλουμε για την περιοχή με συνυπολογισμό ενδεχόμενων επιπτώσεων στην ποιότητα της ζωής μας και στην κοινωνική πραγματικότητα που διαμορφώνεται. Στα πλαίσια αυτά η ΔΗΣΩ σταθερή στις απόψεις της και στην αντίληψή της περί αειφόρου ανάπτυξης καταθέτει τις προτάσεις της για τον Δήμο Ωρωπού και τους κατοίκους της.
- Ανάδειξη των αρχαιολογικών – ιστορικών και πολιτιστικών Κέντρων του νέου Δήμου. Ανάδειξη των «Αμφιάραειων», των «Αφιδνών» και των Φυλακών Ωρωπού ως Ινστιτούτου Εκπαίδευσης Ανθρώπινων Δικαιωμάτων. Διοργάνωση εκδηλώσεων πολιτισμού – ιστορίας – αθλητισμού – νεολαίας- εθνικής ή και διεθνούς εμβέλειας. Διεκδίκηση προγραμμάτων και συνεργασία με ελληνικά πανεπιστήμια για την ανάδειξη της ιστορίας όλων των περιοχών του νέου δήμου από την αρχαιότητα έως και σήμερα
- Ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων της Βόρειας Αττικής (Αμφιάραειο, Αφίδναι, Ραμνούντας, Μαραθώνας) Να αναδείξουμε την κληρονομιά μας και να καλέσουμε τους επισκέπτες της χώρας μας να γνωρίσουν την Βόρεια Αττική και όχι μόνο την Ακρόπολη και την Πλάκα
- Ύδρευση, Αποχέτευση, Βιομηχανικά Απόβλητα, Ασωπός: Φορέας κατασκευής και λειτουργίας η ΕΥΔΑΠ, χωρίς βιολογικό στο Δήμο μας, μεταφορά των λυμάτων στον παρακηφίσιο αγωγό της ΕΥΔΑΠ. Ολοκλήρωση του αποχετευτικού δικτύου, επέκταση του κύριου αγωγού με όλα τα χωριά και τις πόλεις
- Παραλιακή σύνδεση Ωρωπού – Καλάμου (Αγ. Αποστόλων) με Βαρνάβα, Γραμματικό, Μαραθώνα (Βόρειος Παραλιακός Άξονας της Αττικής) Δημιουργία και βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη του παραλιακού άξονα με στόχο την δημιουργία ενός τεράστιου παραλιακού μετώπου που θα προσφέρει οικονομική διέξοδο στο σύνολο των κατοίκων της περιοχής
- Ολοκλήρωση των Γενικών Πολεοδομικών Σχεδίων Πόλης με προοπτική οικιστικής ανάπτυξης έως το 2030, ώστε να υπάρχουν κανόνες δόμησης γνωστοί σε όλους και να μπορεί να εφαρμοστεί πολιτική κατά της αυθαίρετης δόμησης χωρίς να υπάρχουν θιγμένοι.
- Αστική Συγκοινωνία σε όλο τον Δήμο και σύνδεση του δικτύου με το τρένο (Ηλεκτρικός – Προαστιακός) ώστε να είναι δυνατή η σύνδεση με το κέντρο της Αθήνας, να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι και να γίνει το τρένο βασικό μέσο μεταφοράς
- Προαστιακός με τακτικά δρομολόγια και αξιοποίηση κάθε δυνατότητας για ταχύτερη επέκταση του Ηλεκτρικού τρένου προς την Βόρεια Αττική (Αγ Στέφανος)
- Απόλυτη προστασία του πραγματικού δασικού και γεωργικού πλούτου της Βόρειας Αττικής, χαρακτηρισμός των εκτάσεων ώστε να είναι σαφή τα όρια των εκτάσεων γεωργικής – κτηνοτροφικής εκμετάλλευσης, και των εκτάσεων όπου δεν θα επιτρέπεται καμία ανθρώπινη δραστηριότητα πέρα από αυτές που προβλέπονται από την ελληνική νομοθεσία για τα δάση
- Κέντρα υγείας αστικού τύπου (Καπανδρίτι) ώστε να εξασφαλίζεται η πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, να καλύπτονται τα επείγοντα περιστατικά και να υπάρχει ο απαιτούμενος αριθμός ασθενοφόρων ώστε να είναι εφικτή η άμεση διακομιδή όσων κατοίκων η φροντίδα δεν θα μπορεί να καλυφθεί από τα κέντρα υγείας
- Απομάκρυνση πυλώνων υψηλής τάσης από κατοικημένες περιοχές και δη σχολεία
- Προστασία, ανάδειξη και περιβαλλοντική αξιοποίηση του υγροβιότοπου του Ωρωπού ως περιοχής ιδιαίτερης περιβαλλοντικής αξίας
- Υποκατάστημα του ΙΚΑ στον Ωρωπό
- Χάραξη των οδικών αξόνων που θα συνδέουν όλες τις περιοχές του Δήμου μεταξύ τους αλλά και με τους υπόλοιπους δήμους με έμφαση στην εξυπηρέτηση των κατοίκων και δευτερευόντως την αποσυμφόρηση του κέντρου της Αθήνας
- Να αξιοποιηθούν οι εκτάσεις του ανενεργού στρατοπέδου στη Μαλακάσα για την δημιουργία Αττικού Πανεπιστημίου, ώστε να δημιουργηθεί ένα σύγχρονο πανεπιστημιακό campus με πρότυπα ερευνητικά κέντρα, ικανό να προσελκύσει το ερευνητικό κεφάλαιο της χώρας που βρίσκεται στο εξωτερικό και διαπρέπει.
- Χωροθέτηση επιτρεπόμενων χρήσεων γης, τεχνολογικό πάρκο και ανάπτυξη ήπιων επαγγελματικών δραστηριοτήτων εκατέρωθεν της Εθνικής Οδού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου